مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 09:402021-01-22اقتصادي

امکان ثبت شرکتهای تعاونی به شکل غیرحضوری


با آغاز به کار سامانه جامع هوشمند بخش تعاون کشور مدت زمان ثبت شرکتهای تعاونی کاهش یافته و متقاضیان بدون مراجعه حضوری به ادارات کار می توانند به شکل آنلاین مدارک خود را ارسال و خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

- با آغاز به کار سامانه جامع هوشمند بخش تعاون کشور مدت زمان ثبت شرکتهای تعاونی کاهش یافته و متقاضیان بدون مراجعه حضوری به ادارات کار می توانند به شکل آنلاین مدارک خود را ارسال و خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

محمد کبیری - معاون تعاون وزیر کار در گفت و گو با ایسنا با اشاره به راه اندازی سامانه جامع بخش تعاون درباره مزایای آن اظهار کرد: سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون با تلاش و اهتمام معاونت تعاون وزارت کار در شهریورماه سال گذشته با هدف بهبود فضای کسب و کار تعاونی ها رونمایی شد و آغاز به کار کرد.

وی افزود: با آغاز فعالیت سامانه، تعاونگران بدون مراجعه حضوری به ادارات تعاون،کار و رفاه اجتماعی و پرداخت هزینه، می توانند تغییرات تعاونی را به صورت خودکار به ثبت برسانند.

به گفته معاون وزیر کار، سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون در راستای تاکید وزیر کار و تحق اصل شفافیت به منظور شفاف سازی عملکرد مدیران تعاونی و با هدف ارائه خدمات الکترونیک به مدیران، بازرسان، اعضای شرکتها و اتحادیه های تعاونی و متقاضیان تشکیل تعاونی راه انداز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان ثبت شرکتهای تعاونی به شکل غیرحضوری

امکان ثبت شرکتهای تعاونی به شکل غیرحضوری