مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 09:402021-01-22اجتماعي

کاهش دید زیر 100 متر در برخی جاده های جنوب کرمان


سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: میزان دید افقی در جاده های زهکلوت - ایرانشهر و قلعه گنج - جاسک به زیر 100 متر کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جنوب کرمان، مجتبی رییسی اظهار کرد: علی رغمحضور گشت های راهداری در محورها تصاویر دریافتی از دوربین های نظارت تصویری مرکز مدیربت راه ها و حمل و نقل میزان دید افقی در جاده های زهکلوت - ایرانشهر و قلعه گنج -  جاسک به زیر 100 متر کاهش یافته است.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با تاکید بر رعایت جوانب شرایط ایمنی توسط رانندگان در این شرایط جوی نامناسب گفت: با توجه به احتمال افزایش میزان کاهش دید در جاده های جنوب کرمان رانندگان حتما از سالم بودن چراغ های وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند.

رییسی از احتمال ورود شن به بستر راه در این شرایط خبر داد و ادامه داد: رانندگان ضمن رعایت سرعت مطمئنه از عجله و شتاب، پارک و توقف ناایمن در حاشیه جاده و سبقت غیرمجاز در شرایط کاهش دید جدا پرهیز کنند.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان یادآور شد: رانندگان در صورت مشاهده ورود شن و هرگونه ضایعات در بستر راه در شرایطی مناسب موارد و محل مورد نظر را به شماره 141 مرکز مدیربت راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش دید زیر 100 متر در برخی جاده های جنوب کرمان

کاهش دید زیر 100 متر در برخی جاده های جنوب کرمان