مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 09:302021-01-22اقتصادي

جزییات اولین فاز کارآزمایی بالینی واکسن کرونای موسسه رازی اعلام شد


تقریبا یک هفته پس از انتشار خبر تایید ورود واکسن ساخته شده در موسسه رازی یا «رازی کو پارس» به مرحله آزمایش انسانی و فاز نخست کارآزمایی بالینی، - جزییات فاز نخست آزمایش انسانی واکسن تولیدی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی منتشر شد؛ واکسن نوترکیب پروتیین اسپایک کووید 19 که رازی کو پارس (Razi Cov Pars) نام گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، تقریبا یک هفته پس از انتشار خبر تایید ورود واکسن ساخته شده در موسسه رازی به مرحله آزمایش انسانی و فاز نخست کارآزمایی بالینی، مرکز ثبت کارآزمایی بالینی ایران جزییات این کارآزمایی را منتشر کرد و هدف از انجام این فاز را تعیین دوز، ایمنی و ایمنوژنیسیتی واکسن پروتیین نوترکیب تولید موسسه رازی خواند.

بر اساس این گزارش، واکسن ساخته شده در موسسه رازی برای کووید 19 که با کد IR.

NREC.

1399.

005 در کمیته ملی اخلاق به تایید رسیده، در فاز نخست با انتخاب تصادفی کاندیدا ها و به صورت دوسوکور و با منترل پلاسبو بر روی 133 نفر به انجام خواهد رسید به این صورت که 13 نفر به صورت پیش قراول و 120 نفر بعدی در قالب چهار گروه وارد مطالعه خواهند شد.

احتمالا در پی برخی حاشیه های خلق شده پیرامون شروع کارآزمایی بالینی نخستین واکسن ایرانی ساخته شده برای کرونا، به معانی اصطلاحاتی مانند مطالعات دوسوکور و تزریق دارونما به برخی داوطلبان آگاهید،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات اولین فاز کارآزمایی بالینی واکسن کرونای موسسه رازی اعلام شد

جزییات اولین فاز کارآزمایی بالینی واکسن کرونای موسسه رازی اعلام شد