مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 09:102021-01-22سياسي

واردات کالاهایی که در حد نیاز در داخل تولید می شود ممنوع است


طبق قانون اگر کالایی در داخل تولید می شود و به اندازه نیاز کشور است، واردات آن ممنوع است و قطعا با متخلفان در این زمینه برخورد می کنیم.

- رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: طبق قانون اگر کالایی در داخل تولید می شود و به اندازه نیاز کشور است، واردات آن ممنوع است و قطعا با متخلفان در این زمینه برخورد می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن درویشیان، عصر پنج شنبه ضمن بازدید از دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی سمنان گفت: یکی از این واحدها، مربوط به تولید داروهای دامی بود که توفیقات بسیار خوبی کسب کرده و در آستانه راه اندازی واحد تولید داروهای ضدسرطان است.

حجت الاسلام والمسلمین درویشیان افزود: این واحد تولیدی 50 درصد از نیاز کشور را در حوزه داروهای دامی تأمین می کند و البته با مشکلات ارز و نرخ تسهیلات ارز مواجه است که مقرر شد پیگیری های لازم از سوی سازمان بازرسی کشور انجام شود.

رییس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به بازدید انجام شده از واحد تولید اتوبوس و مینی بوس در شرکت عقاب افشان سمنان هم گفت: این شرکت در دو، سه سال اخیر مشکلاتی داشته است و تقریباً تولیدش در حد توقف بوده و اخیراً فعال تر شده است و با مشکلاتی در حوزه ارز مواجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات کالاهایی که در حد نیاز در داخل تولید می شود ممنوع است

واردات کالاهایی که در حد نیاز در داخل تولید می شود ممنوع است