مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 08:502021-01-22اقتصادي

سازمان بنادر قرارداد تولید 10 شناور با شرکت های داخلی امضا می کند


2 قرارداد سرمایه گذاری ساخت 10 فروند شناور راهنمابر برای بنادر کشور و همچنین تفاهم نامه همکاری سازمان بنادر و دریانوردی و دانشگاه علم و صنعت فردا 4 بهمن ماه با حضور وزیر راه امضا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر حمایت از تولید داخل و سیاست های ابلاغی ستاد اقتصاد مقاومتی و همچنین در جهت اجرا و پیاده سازی قانون حداکثر استفاده از تولید داخل و حمایت از صنایع دریایی کشور؛ قرارداد طراحی، ساخت و تحویل 5 فروند شناور راهنمابر فولادی برای بنادر شمالی کشور و قرارداد طراحی، ساخت و تحویل 5 فروند شناور راهنمابر آلومینیومی برای بنادر جنوبی کشور جمعاً به میزان 3,907 میلیارد ریال با هدف ارتقای توان عملیات دریایی کشور بین سازمان بنادر و دریانوردی و دو شرکت صنعتی دریایی منعقد می شود.

بنا بر این گزارش، در راستای بهره گیری حداکثری از ظرفیت مراکز علمی و دانشگاهی کشور در بخش حمل و نقل دریایی و ارتقا جایگاه صنعت حمل و نقل دریایی در سطح منطقه و جهان، تفاهم نامه همکاری فنی، تخصصی و پژوهشی سازمان بنادر و دریانوردی و دانشگاه علم و صنعت ایران به امضا می رسد.

توسعه مدیریت علمی در بنادر بازرگانی متناسب با تحولات و پیشرفت های فناوری در این بخش مهم اقتصادی کشور؛ نهادینه نمودن علم و پژوهش و فناوری در سازمان بنادر و دریانوردی هم راستا با سیاست های وزارت راه و شهرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان بنادر قرارداد تولید 10 شناور با شرکت های داخلی امضا می کند

سازمان بنادر قرارداد تولید 10 شناور با شرکت های داخلی امضا می کند