مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 08:452021-01-22سياسي

یاتاقان فوق سنگین به روش سانتریفیو با کاربردهای نیروگاهی رونمایی شد


با حضور دکتر علی وحدت رییس صندوق نوآوری و شکوفایی،از طرح ساخت یاتاقان فوق سنگین به روش سانتریفیو ساخت یکی از شرکت های دانش بنیان که دارای کاربردهای نیروگاهی است، - "یاتاقان فوق سنگین به روش سانتریفیو" با کاربردهای نیروگاهی رونمایی شد با حضور دکتر علی وحدت رییس صندوق نوآوری و شکوفایی،از طرح ساخت یاتاقان فوق سنگین به روش سانتریفیو ساخت یکی از شرکت های دانش بنیان که دارای کاربردهای نیروگاهی است،رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، این شرکت دانش بنیان یاتاقان های مختلفی از قطر 25 میلیمتر تا قطر 1500 میلیمتر تولید می کند و در حال حاضر ظرفیت تولید آن 2 هزار یاتاقان در سال است.

این شرکت تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ 6.

5 میلیارد ریال برای طراحی و ساخت یاتاقان فوق سنگین را به روش سانتریفیو از طریق صندوق پژوهش و فناوری یزد عامل صندوق نوآوری و شکوفایی دریافت کرده است.

رضا جوادپور، مدیر عامل این شرکت با اشاره به موفق این شرکت در طراحی و ساخت دستگاه سانتریفیوژ برای تولید یاتاقان های بالای هزار میلیمتر، گفت: با توجه به حساسیت بالای یاتاقان ها از نظر عملکرد، تمامی مراحل کار اعم از ساخت لاینر، ایجاد پوشش، بابیت ریزی و ماشین کاری بر اساس استانداردهای روز اروپا و آمریکا انجام می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاتاقان فوق سنگین به روش سانتریفیو با کاربردهای نیروگاهی رونمایی شد

یاتاقان فوق سنگین به روش سانتریفیو با کاربردهای نیروگاهی رونمایی شد