مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 08:052021-01-22سياسي

مدیرکل زندان های استان تهران از بازداشتگاه اوین بازدید کرد


سیدحشمت اله حیات الغیب در بازدید سرزده از بازداشتگاه اوین، با مددجویان دیدار کرده و درخواست های  آنان را که اغلب قضایی بود، بررسی و دستورات لازم جهت پیگیری صادر نمود.

- سیدحشمت اله حیات الغیب در بازدید سرزده از بازداشتگاه اوین، با مددجویان دیدار کرده و درخواست های  آنان را که اغلب قضایی بود، بررسی و دستورات لازم جهت پیگیری صادر نمود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر کل زندان های استان تهران گفت: با اجرای طرح غربالگری پرونده قضایی مددجویان که از برنامه های تحولی قوه قضاییه بوده و مورد تاکید ریاست سازمان زندان ها نیز می باشد، وضعیت اغلب زندانیان در اسرع وقت رسیدگی و ارفاقات قانونی به افراد واجد شرایط اعطا می شود که خوشبختانه در استان تهران با تعامل مراجع قضایی، اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است.

سیدحشمت اله حیات الغیب تاکید کرد: مجتمع قضایی ویژه زندانیان بازداشتگاه اوین نیز افتتاح شده تا ضمن کاهش آمار اعزام به مراجع قضایی که ممکن بود آثار سوء و آسیب های مختلف داشته باشد، زندانی به راحتی با قاضی خود در ارتباط باشد و جلسات دادرسی هم سریعتر برگزار می شود.

وی ضمن تقدیر از تلاش های کارکنان بازداشتگاه به ویژه بخش قضایی گفت: اقدامات صورت گرفته بر مبنای ارتقای حقوق شهروندی بوده و تلاش می شود زندانیان از تمام ارفاقات و تاسیسات حقوقی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل زندان های استان تهران از بازداشتگاه اوین بازدید کرد

مدیرکل زندان های استان تهران از بازداشتگاه اوین بازدید کرد