مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 07:302021-01-22سياسي

چهره مکتبی و جهادی سال معرفی شد


محمدمهدی ابوالحسنی مسئول ستاد ثبت اسناد معنوی دفاع مقدس با دریافت نخستین جایزه مردمی عقیق سلیمانی، به عنوان چهره مکتبی و جهادی سال 1399 معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم اختتامیه نخستین دوره جایزه مردمی عقیق سلیمانی همزمان با چهلمین سالگرد بزرگداشت هشت سال دفاع مقدس با حضور جمعی از فعالان حوزه جهاد و شهادت در سالن همایش های مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب (سرچشمه) برگزار شد.

سردار حسین یکتا رییس جمعیت امام رضایی ها، احمد عبودتیان مسئول بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا، فرزندان شهیدان باهنر، صیادشیرازی، نواب صفوی و همسر شهید ضابط از جمله چهره های حاضر در این نشست بودند.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مهدی ماندگاری رییس هیأت مؤسس شبکه ملی وارثون گفت: ما شهدا را به عنوان یکی از شاخص های مکتب تبلیغ و معرفی می کنیم و این افراد فدای مکتب شدند تا مکتب باقی و زنده بماند؛ جمعی از باورها و ارزش ها این مکتب را شکل می دهد و ما باید باورها و بایدها را در قالب مکتب به مردم ارائه دهیم که اگر این باورها توسط مردم پذیرفته شود بایدها نیز در کشور رقم زده می شود.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب رییس قرارگاه عمار نیز در این مراسم گفت: از روزی که حق و باطل به وجود آمده هرگز حق و امام حق به اندازه امروز قدرت نداشته است اما همچنان برخی از موضع ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهره مکتبی و جهادی سال معرفی شد

چهره مکتبی و جهادی سال معرفی شد