مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 07:052021-01-22دانش

نشریات، مهمان این روزهای وزارت بهداشت/ دانشگاه تهران قربانی انتخابات وزارت علوم


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد کفیلی؛ اتمام دومین ترم تحصیلی بعد از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه ها، زمان مناسبی را فراهم کرد تا به تعبیری، - جمعه بازار این هفته به بررسی 3 نشریه دانشجویی که به تازگی منتشر شده و اخبار نشریات دانشجویی پرداخته است و انتخابات شورای ناظر بر نشریات دانشجویی وزارت علوم و بهداشت را نیز بررسی کرده است.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، محمد کفیلی؛ اتمام دومین ترم تحصیلی بعد از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه ها، زمان مناسبی را فراهم کرد تا به تعبیری، مهم ترین انتخابات جنبش دانشجویی در وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش برگزار شود؛ انتخابات مدیر مسئولان عضو شورای ناظر بر نشریات دانشجویی در معاونت فرهنگی وزارت خانه.

برگزاری این انتخابات که با حضور اعضا دانشجویی کمیته های ناظر بر نشریات دانشجویی دانشگاه ها برگزار می شود، دانشگاه ها در هر دو وزارت خانه باید انتخابات دانشگاهی خود را در موعد مقرر و بر اساس آیین نامه برگزار می کردند.

وزارت بهداشت عمدتا مشکل و حاشیه زیادی جهت برگزاری این انتخابات ندارد؛ اما وزارت علوم در سالیان گذشته همیشه برگزاری انتخابات در سطح دانشگاهی و شورای ناظر بر نشریات دانشجویی وزارت علوم، درگیر حواشی و تخلفاتی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشریات، مهمان این روزهای وزارت بهداشت/ دانشگاه تهران قربانی انتخابات وزارت علوم

نشریات، مهمان این روزهای وزارت بهداشت/ دانشگاه تهران قربانی انتخابات وزارت علوم