مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 07:002021-01-22اجتماعي

تداوم استقرار هوای سرد/ ثبت دمای 19 درجه زیر صفر در فرودگاه زنجان


سرپرست اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به تداوم استقرار هوای سرد در استان گفت: سردترین دمای استان با 19 و 18درجه زیر صفر از فرودگاه و دانشگاه زنجان گزارش شده است.

- محمدرضا رحمان نیا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان وضعیت جوی امروز استان را صاف تا قسمتی ابری همراه با کاهش محسوس دما و یخبندان اعلام و اظهار کرد: وضعیت جوی برای شب صاف در برخی نقاط مه آلود پیش بینی شده است.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان زنجان با تاکید بر تداوم وضعیت جوی امروز طی دو روز آینده افزود: یخبندان و وزش باد، پدیده های قابل ذکر این چند روز خواهند بود.

وی با بیان اینکه دمای کمینه در همه ایستگاه های هواشناسی طی شب گذشته زیر صفر ثبت شده است، تصریح کرد: سردترین دمای این بازه زمانی از ایستگاه   هواشناسی فرودگاه زنجان با 19درجه زیر صفر گزارش شده است.

رحمان نیا با اشاره به اینکه بر اساس پیش بینی کارشناسان هوای سرد و یخبندان طی دو روز آینده در منطقه مستقر خواهد بود، ادامه داد: شب گذشته اغلب دماهای کمینه ثبت شده در ایستگاه های زیر 14درجه زیر صفر بوده است.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان زنجان به ثبت دمای 19 و 18درجه ای دما در دو ایستگاه فرودگاه و دانشگاه زنجان اشاره کرد و گفت: دمای خود شهر زنجان طی این مدت بین 13 و دو درجه زیر صفر  در نوسان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم استقرار هوای سرد/ ثبت دمای 19 درجه زیر صفر در فرودگاه زنجان

تداوم استقرار هوای سرد/ ثبت دمای 19 درجه زیر صفر در فرودگاه زنجان