مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 06:402021-01-22سياسي

حق شناس: بعید است لاریجانی گزینه اصلاح طلبان برای انتخابات 1400 باشد


حق شناس با بیان اینکه در این دوره هیچ جریانی حاضر نیست از ایده نامزد نیابتی حمایت کند، تاکید کرد: «قطعا در این دوره اصلاح طلبان روندی که در 92 انجام دادند را تکرار نخواهند کرد و رویکردی و استراتژی که از آن به عنوان «رحم اجاره ای» یاد می شود را در دستور کار نخواهند داشت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، تصمیم گیر اول و آخر انتخابات را مردم دانست و با بیان اینکه کسی نباید خود را از پیش برنده بداند، گفت: اگر جریان اصلاح طلب براساس قاعده حاکم بر انتخابات گذشته درست بازی کند پیروز انتخابات خواهد شد.

محمدجواد حق شناس روز جمعه درباره عمکرد مجلس یازدهم، گفت: شعار این نمایندگان در انتخابات توجه به معیشت بود ولی این موضوع امروز به طرح های سیاسی و غیرمعیشتی تبدیل شده است.

به نظرم این رفتار کاملا قابل پیش بینی بود و براساس شکل و شمایلی که این مجلس به خود گرفت غیر از این هم از آن انتظار نمی رفت.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی یادآور شد: شاید یکی از مهم ترین ویژگی ها و تفاوت های مجلس یازدهم با مجالس پیشین، نحوه گزینش نامزدها و کم و کیف حضور مردم در انتخابات دوم اسفند 98 ّبود.

در این انتخابات ما با یک پدیده جدید در 40 سال گذشته روبرو شدیم و آن ثبت کمترین نرخ مشارکت در انتخابات بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق شناس: بعید است لاریجانی گزینه اصلاح طلبان برای انتخابات 1400 باشد

حق شناس: بعید است لاریجانی گزینه اصلاح طلبان برای انتخابات 1400 باشد