مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 05:502021-01-22سياسي

لزوم رفع کمبودهای اورژانسی آزادراه تهران-شمال


سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به یکی از معضلات فوری سازمان اورژانس گفت: خواهش ما این است که به نیاز های آزادراه تهران شمال رسیدگی و از نظر مکان هایی که به پایگاه و نقاط فرود بالگرد نیاز است بررسی شود.

- سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به یکی از معضلات فوری سازمان اورژانس گفت: خواهش ما این است که به نیاز های آزادراه تهران شمال رسیدگی و از نظر مکان هایی که به پایگاه و نقاط فرود بالگرد نیاز است بررسی شود.

  مجتبی خالدی در گفت و گو با ایسنا در این باره اظهار کرد: واحدی به نام کمیسیون ایمنی راه ها وجود دارد و همه سازمان ها موظف هستند پیشنهادات خود در خصوص ایمنی راه ها را به این کمیسیون انتقال دهند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: یکی از معضلاتی که به صورت فوری با آن روبه رو هستیم، شرایط و نیاز امدادرسانی های احتمالی در آزادراه تهران-شمالی است که جدیدا باز شده، است که همکاران اورژانس کارشناسی کردند و نیازهای راه مشخص شد.

وی افزود: مواردی که کارشناسی شده به کمیسیون ایمنی راه ها منتقل شده است و خواهش ما این است که به نیازهای آزادراه تهران شمال رسیدگی و مکان هایی که به پایگاه و نقاط فرود بالگرد نیاز است، بررسی شود.

خالدی با تاکید بر اینکه حادثه خبر نمی کند و ممکن است در هر کجای این محور حادثه رخ بدهد، گفت: شرایط برای اورژا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم رفع کمبودهای اورژانسی آزادراه تهران-شمال

لزوم رفع کمبودهای اورژانسی آزادراه تهران-شمال