مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 00:552021-01-21ورزشي

شائبه یا تبانی!/ فدراسیون هندبال چگونه مساله را حل می کند؟


در حالی که زمان زیادی تا آغاز دور بعدی مسابقات لیگ برتر هندبال مردان نمانده انتظار می رود فدراسیون هندبال آرای کمیته انضباطی در خصوص شائبه های موجود را اعلام کند.

- شائبه یا تبانی!/ فدراسیون هندبال چگونه مساله را حل می کند؟ در حالی که زمان زیادی تا آغاز دور بعدی مسابقات لیگ برتر هندبال مردان نمانده انتظار می رود فدراسیون هندبال آرای کمیته انضباطی در خصوص شائبه های موجود را اعلام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با پایان دور نخست لیگ برتر هندبال مردان بایستی تکلیف رده بندی گروه ها برای مرحله بعد مشخص می شد و تیم ها حریفان دور بعدی خود را می شناختند.

با این وجود تنها تیم های نیروی زمینی شهید شاملی، ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس بهبهان از گروه اول و تیم مس کرمان از گروه دوم با کسب بیشترین امتیاز راهی مرحله دوم شدند و هنوز تکلیف دو تیم از گروه دوم مشخص نشده است.

دلیل این موضوع اعتراض تیم طبس نسبت به تساوی بازی دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و فراز بام خاییز دهدشت است که سبب شده از صعود به جمع 3 تیم بالای جدول باز ماند.

بنابراین مربی و مسئولان شهر طبس به تساوی این بازی اعتراض کرده و مدعی شدند در این تساوی شائبه وجود دارد.

با توجه به جدول مسابقات تیم فرازبام خاییز دهدشت با برد مقابل فولاد با کسب 2 امتیاز به راحتی و بدون دردسر به مرحله بعد صعود می کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شائبه یا تبانی!/ فدراسیون هندبال چگونه مساله را حل می کند؟

شائبه یا تبانی!/ فدراسیون هندبال چگونه مساله را حل می کند؟