مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 21:402021-01-21اجتماعي

سگ های گله پلنگ ایرانی را کشتند (+عکس)


مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از دریافت نتایج تیم کارشناسان حقیقت یاب و دامپزشکی خراسان رضوی در خصوص اتلاف یک قلاده پلنگ ماده در ارتفاعات دردوی خواف خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رکنا، تورج همتی مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: در پی اطلاع رسانی یکی از اهالی روستای دردوی مبنی بر مشاهده لاشه یک قلاده پلنگ در ارتفاعات این روستای که مورد هجوم و حمله چندین قلاده سگ گله قرار گرفته بود، محیط بان سریعا به محل عازم شدند و با توجه به اهمیت موضوع، تحقیقات و بررسی میدانی برای تشخیص علت اصلی اتلاف آغاز شد.

او افزود: در بررسی مقدماتی و شنیده های محلی، شواهد گواه از حمله پلنگ به گله گوسفندان و سپس هجوم سگ های گله و درگیری با ماده پلنگ می داد ولی برای اطمینان بیشتر از علت حادثه، روز گذشته تیم حقیقت یاب با حضور کارشناس نظارت بر امور حیات وحش استان برای بررسی و تشخیص دقیق علت اتلاف به خواف اعزام شدند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه لاشه پلنگ به مشهد و اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی انتقال یافته است، ادامه داد:گزارش دامپزشکی استان و کمیته حقیقت یاب نیز نظر دامپزشک معتمد اولیه را تایید کرده است.

همتی بیان کرد: بر اساس این گزارش در کالبد گشایی آثار کوفتگی و خون مردگی در کشاله ران، گردن و پهلو ها به وضوح مشهود بود و در ناحیه حنجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سگ های گله پلنگ ایرانی را کشتند (+عکس)

سگ های گله پلنگ ایرانی را کشتند (+عکس)