مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 20:102021-01-21بين الملل

واکنش دفتر آیت الله سیستانی به انفجارهای بغداد


دفتر مرجع عالیقدر دینی عراق در واکنش به انفجار های امروز بغداد، از نهاد های امنیتی عراق خواست تلاش خود را برای ناکام گذاشتن دشمنانی که در کمین ملت مظلوم عراق نشسته اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، دفتر آیت الله سیستانی مرجع عالیقدر دینی عراق روز پنجشنبه بیانیه ای را درباره انفجار های امروز مرکز بغداد صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری موازین نیوز، در این بیانیه آمده است: بار دیگر تروریست های وحشی، جمعی از غیرنظامیان بی گناه را با دو انفجار در میدان الطیران شهر عزیز بغداد، هدف گرفتند که ده ها شهید و چندین برابر آن مجروح برجای گذاشت، آن هم در صحنه ای وحشتناک که هر وجدای بیداری را به درد می آورد.

دفتر آیت الله سیستانی گفت: ما ضمن ابراز تسلیت عمیق و صمیمانه خود به خانواده های معظم شهدای بزرگوار از درگاه خداوند متعال بهبودی سریع این مجروحان را مسئلت داریم و از نهاد های امنیتی ذی صلاح می خواهیم تا تلاش های خود را در جهت حفظ امنیت و ناکام گذاشتن نقشه های دشمنان بیشتر کنند؛ دشمنانی که در کمین ملت مظلومی نشسته اند که با رنج های متعدد روبه روست ولا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم.

دو انفجار انتحاری امروز در بازاری در مرکز بغداد تا کنون 32 کشته و 110 زخمی بر جا گذاشته است و امکان افزایش تلفات وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش دفتر آیت الله سیستانی به انفجارهای بغداد

واکنش دفتر آیت الله سیستانی به انفجارهای بغداد