مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 20:052021-01-21سياسي

بیانیه شبکه چهار در پی سخنان احمد جهان بزرگی


سخنان حجت الاسلام احمد جهان بزرگی، عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در مناظره زنده برنامه «زاویه» و واکنش ها به آن، انتشار بیانیه ای از سوی روابط عمومی شبکه چهار سیما را به دنبال داشت.

- سخنان حجت الاسلام احمد جهان بزرگی، عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در مناظره زنده برنامه زاویه و واکنش ها به آن، انتشار بیانیه ای از سوی روابط عمومی شبکه چهار سیما را به دنبال داشت.

در متن این بیانیه رسمی که نسخه ای از آن به ایسنا ارسال شده است، سخنان حجت الاسلام جهان بزرگی در برنامه چهارشنبه شب زاویه شبکه چهار، غیرمنصفانه و غیرحرفه ای خوانده شده و آمده است: گفتگو میراث بزرگان اندیشه و تنها ابزار اصلاح و پیش برد جامعه است و بر همگان، خصوصا اصحاب قلم و اندیشه، واجب است تا از گفتگو و آداب آن مراقبت کنند.

اتفاق ناخوشایندی که به وسیله مهمان برنامه زاویه و برخلاف رویه این برنامه رخ داد، مخالف صریح فرمایشات رهبری مبنی بر حفظ حرمت مسوولان نظام بود و با سیاست های کلی شبکه چهار، مبنی بر توسعهٔ ادب و آداب گفتگو، در تضاد کامل قرار داشت.

به همین منظور شبکه چهار وظیفه خود می داند که از سخنان نادرست مهمان برنامه تبری جوید و صراحتاً آن را مخالف اهداف رسانه ملی و شبکه چهار در توسعه گفتگوی مومنانه، منصفانه و مودبانه می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه شبکه چهار در پی سخنان احمد جهان بزرگی

بیانیه شبکه چهار در پی سخنان احمد جهان بزرگی