مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 20:002021-01-21اجتماعي

هلال احمر استان سمنان به 30 گرفتار در برف امدادرسانی کرد


مدیرعامل هلال احمر سمنان از امدادرسانی تیم های امداد و نجات این جمعیت به 30 گرفتار در برف و کولاک در محورهای استان خبر داد و گفت: عملیات امداد و نجات در دیگر محورها ادامه دارد.

- مظفر محمدخانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه بارش برف و بوران در شماری از محورهای ارتباطی و مناطق استان سمنان به ویژه در ارتفاعات و شمال این استان منجر به گرفتار شدن خودروها در این راه ها شد، ابراز داشت: نیروهای امدادگر جمعیت هلال احمر استان سمنان پنج شنبه به 30 سرنشین خودرو گرفتار در برف و بوران این استان امدادرسانی کردند.

وی ضمن بیان اینکه 12 خودرو در محورهای برف گیر استان سمنان گرفتارشده بودند که چندین تیم امداد و نجات هلال احمر به این خودروها و سرنشینانشان خدمات ارائه دادند، افزود: عملیات امداد و نجات در محورهای مختلف استان همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه تیم امداد و نجات پایگاه نردین محور میامی به کالپوش به خدمت رسانی گرفتار شدگان در برف مشغول هستند، ابراز داشت: تا این لحظه 23 نفر امدادرسانی و 11 بسته غذایی بین درراه ماندگان توزیع شده است.

محمدخانی بابیان اینکه تیم امداد و نجات پایگاه خرقانی محور شاهرود به آزادشهر نیز در حال خدمات رسانی به مردم است، تصریح کرد: در پایگاه فولاد محله، محور فولاد محله به ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر استان سمنان به 30 گرفتار در برف امدادرسانی کرد

هلال احمر استان سمنان به 30 گرفتار در برف امدادرسانی کرد