مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 18:502021-01-21اقتصادي

تامین سرمایه در گردش برای بهبود مشکلات هپکو لازم است


معاون امور صنایع وزارت صمت بر لزوم تامین سرمایه در گردش برای به چرخش درآمدن چرخ تولید در هپکو تاکید کرد.

- مهدی صادقی نیارکی، عصر پنج شنبه در جریان سفر به استان مرکزی در حاشیه بازدید از شرکت هپکو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر تمام تلاش دولت و حاکمیت جلوگیری از واردات کالاهایی است که توان ساخت آن در داخل کشور وجود دارد.

وی با بیان اینکه ثبت سفارش ماشین آلات راهسازی در رنج کاری هپکو از آذرماه سال 96 ممنوع شده است، گفت: بر اساس ماده 109 و 110 قانون امور معادن، اجازه واردات ماشین آلات مستعمل با 5 سال کارکرد وجود داشت که آن هم سال گذشته ممنوع شد.

معاون امور صنایع وزارت صمت افزود: در حال حاضر سازمان راهداری کشور با هپکو در زمینه خرید 200 دستگاه و نوسازی ماشین آلات مستعمل اعلام همکاری کرده است، اما هپکو باید قیمت تولید و زمان تحویل آن را مشخص کند.

صادقی نیارکی با بیان اینکه مسأله مالکیت شرکت هپکو حل شده است، گفت: در حال حاضر این شرکت همچنین با بدهی انباشته مواجه است.

وی با اشاره به عقد تولید زیرکلید، بیان کرد: بر این اساس بانک می تواند سرمایه در گردش را برای یک بنگاه اقتصادی فراهم کند و محصول هم تحویل بگیرد، البته این مهم برای هپکو حتماً باید با کمک یکی از بانک های زیرمجموعه سازمان تأمین اجتماعی یا وزارت کار انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین سرمایه در گردش برای بهبود مشکلات هپکو لازم است

تامین سرمایه در گردش برای بهبود مشکلات هپکو لازم است