مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 18:452021-01-21بين الملل

اولین اظهار نظر سخنگوی جدید کاخ سفید درباره ایران


سخنگوی جدید کاخ سفید در اولین اظهار نظر درباره ایران گفت: هرگونه اقدام درباره توافق هسته ای مستلزم آن است که جمهوری اسلامی الزامات مهم تحت توافق هسته ای را از سربگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جن ساکی سخنگوی جدید کاخ سفید بدون اشاره به عهد شکنی های آمریکا و طرف های اروپایی در خصوص برجام عنوان داشت که هرگونه اقدام درباره توافق هسته ای مستلزم آن است که جمهوری اسلامی الزامات مهم تحت توافق هسته ای را از سربگیرد.

جن ساکی در نخستین کنفرانس خبری در پاسخ به سوال یک خبرنگار که پرسید قدم های بعدی در مورد ایران چه خواهد بود و آیا رییس جمهوری آمریکا به توافق هسته ای بازمی گردد؟ ، گفت: رییس جمهوری آمریکا به وضوح گفته که باور دارد با پیگیری دیپلماسی، ایالات متحده در جست وجوی تمدید زمان و افزایش محدودیت های هسته ای بر ایران و همچنین دیگر موضوعات مورد نگرانی است.

ایران باید پیروی از الزامات مهم تحت توافق هسته ای را از سربگیرد، تا بتوان آن را به پیش برد.

سخنگوی کاخ سفید افزود: همان طور که پیشتر اشاره کردم، ما انتظار خواهیم داشت که برخی از مکالمات اولیه (رییس جمهوری آمریکا) با همتایان خارجی یا رهبران خارجی و شرکا و متحدان انجام شود و قطعاً پیش بینی می کنیم این نیز بخشی از مکالمات باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین اظهار نظر سخنگوی جدید کاخ سفید درباره ایران

اولین اظهار نظر سخنگوی جدید کاخ سفید درباره ایران