مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 13:402021-01-21سياسي

خضریان: استفاده از ادبیات کودکانه به وحدت مجلس و دولت آسیب می زند


نماینده مردم تهران در مجلس، استفاده از ادبیات کودکانه را آسیبی برای وحدت مجلس و دولت دانست و گفت: برای خدمت به مردم نیازی به قبیله گرایی و دو دسته بازی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، علی خضریان عصر امروز (پنجشنبه، 2 بهمن ماه) در جلسه جمع بندی نظارت میدانی در شهرستان رفسنجان، گفت: سفرهای نظارتی قوه مقننه در راستای تحقق وظایف ذاتی و نظارتی مجلس شورای اسلامی است و موجب احیای فرهنگ هایی مانند همدلی بین مجلس و دولت می شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در واقع مردم می توانند به همدلی میان مجلس و دولت نگاه کنند که این امر سبب پیگیری و حل شدن مشکلاتشان می شود.

وی افزود: عموما در مجالس گذشته نمایندگان به حوزه های انتخابیه خود سرکشی می کردند و براین اساس تلاش داشتند تخصیص های بیشتری برای اعتبارات حوزه انتخابیه به دست بیاورند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: این مهم در حالی است که طبق قانون همه نمایندگان، نماینده مردم ایران هستند و تصمیماتشان ملی است لذا وظیفه دارند در همه مناطق کشور حضور داشته باشند، متعاقبا مناطقی که نماینده های بیشتری دارند می توانند به مناطق محروم تر کمک کنند که این مهم به تحقق عدالت نزدیک تر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خضریان: استفاده از ادبیات کودکانه به وحدت مجلس و دولت آسیب می زند

خضریان: استفاده از ادبیات کودکانه به وحدت مجلس و دولت آسیب می زند