مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 13:302021-01-21ورزشي

واکنش آذری به صحبت های سینا مریدی و فرزاد جعفری


مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، در پاسخ به اظهارات اخیر سینا مریدی و فرزاد جعفری، گفت: مدبرانه به شما نصحیت می کنم که دست از توطئه و مظلوم نمایی بردارید، - ایسنا/خوزستان مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، در پاسخ به اظهارات اخیر سینا مریدی و فرزاد جعفری، گفت: مدبرانه به شما نصحیت می کنم که دست از توطئه و مظلوم نمایی بردارید، چون گفتن حقایق در مورد شما عواقبی برایتان خواهد داشت که شاید جبران پذیر نباشد.

سعید آذری که روز فعالی را در صفحه شخصی خود اینستاگرام داشت، درباره اظهارات اخیر سینا مریدی و فرزاد جعفری که در صفحات خود در اینستاگرام مطالبی را در مورد وضعیت شان در تیم فولاد منتشر کرده بودند، نوشت: کسی که بخواهد با مظلوم نمایی و گریه و زاری گناهش را بپوشاند، می گویند پیش از چوب، غش و ریسه رفته است ؛ این حکایت جالب شرح حال این روزهای برخی در باشگاه ما است.

کسانی که از نجابت کادر فنی و مدیریت باشگاه سوء استفاده می کنند و با مظلوم نمایی در پی ضربه زدن به ساختار باشگاه و تیم های فولاد هستند.

به همه آنها می گویم که حرمت امامزاده به متولی آن است و مدبرانه به شما نصحیت می کنم که دست از توطئه و مظلوم نمایی بردارید، چون گفتن حقایق در مورد شما عواقبی برایتان خواهد داشت که شاید جبران پذیر نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش آذری به صحبت های سینا مریدی و فرزاد جعفری

واکنش آذری به صحبت های سینا مریدی و فرزاد جعفری