مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 12:502021-01-21سياسي

نقش مردم در تدوین سند جامعه فرهنگی جاسک دیده شود


نقش مردم در تدوین سند جامعه فرهنگی شهرستان برای یک فرهنگ بومی اصیل دیده شود.

- محمد رادمهر در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: موضوع تدوین سند جامعه فرهنگی در شهرستان و اصلاح آن متناسب با شرایط فرهنگی و مذهبی جامعه بومی اصیل یکی از دغدغه های جدی برای صاحبنظران، مسئولان و دست اندرکاران حوزه فرهنگی باشد.

رادمهر با اشاره به اینکه برنامه های شورای فرهنگ عمومی نقش تاثیر گذاری بر ارتقای فرهنگ شهرستان در حوزه های مختلف دارد، افزود: نقش و جایگاه مردم در سیاستگذاری ها بخصوص در امورات فرهنگی به عنصری مهم مبدل گشته است.

قطعاً مردم با نقش داشتن در سیاستگذاری فرهنگی مسیولیت پذیر خواهند بود که چنانچه بی توجهی به نقش مردم در تدوین سیاست ها به فراموشی و محو شدن خواسته آنان از مشارکت منجر خواهد شد.

فرماندار جاسک با تاکید بر اینکه در تدوین سند جامع فرهنگی شهرستان باید فرهنگ بومی اصیل نیز به صورت مناسب و علمی دیده شود، تصریح کرد: قوم بلوچ و شهروندان نجیب جاسکی دارای فرهنگی غنی و با پشتوانه تاریخی هستند که باید این فرهنگ حفظ شود.

رادمهر بهره گیری ازظرفیت فضای مجازی فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ عمومی عنوان کرد و افزود: نقش آموزش بسیار مهم است به ویژه آموزش دانش آموزان در استفاده مناسب از فضای مجازی اهمیت حضور مسئولین در کنار مردم، راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مردم در تدوین سند جامعه فرهنگی جاسک دیده شود

نقش مردم در تدوین سند جامعه فرهنگی جاسک دیده شود