مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 12:402021-01-21سياسي

جمالی: برگزاری انتخابات حساس گچساران به مدیریت اتابک نیاز داشت


معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای برگزاری انتخابات حساس گچساران نیاز به مدیری داشتیم که تجربه، علم، تدبیر و اقتدار لازم را داشته باشد بنابراین به گزینه اتابک رسیدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، احد جمالی امروز در نشست تکریم و معارفه فرمانداران کهگیلویه عقلانیت را اصل اساسی در پیشبرد امور خواند و در تبیین محور قرار دان عقلانیت با اشاره به روایتی از امام موسی کاظم(ع) گفت: امام به یکی از شاگردان شاخص فرمود اگر دری در دست داشتی و همه مردم گفتند گردو است باور نکن اگر گردویی در دست داشتی همه مردم گفتند در است باز باور نکن.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: به عنوان یک انسان به عنوان مدیر وظیفه داریم بر محور عقل حرکت کنیم.

جمالی با اشاره به اینکه جماعت قابل توجهی بر مبنای احساس حرکت می کنند مشکل هم ایجاد می کنند، افزود: افراط و تفریط های در جامعه از شاخص های اصلی این قضیه هستند.

وی در خصوص انتصابات اخیر در استان انتخابات را شاه بیت وزارت کشور دانست و تصریح کرد: آخر دوران دولت تدبیر و امید است خرداد ماه 1400 دو انتخابات کلی (ریاست جمهوری و شوراها) در سطح کشور و دو انتخابات خبرگان رهبری و میان دوره مجلس در برخی حوزه ها را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمالی: برگزاری انتخابات حساس گچساران به مدیریت اتابک نیاز داشت

جمالی: برگزاری انتخابات حساس گچساران به مدیریت اتابک نیاز داشت