مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 12:352021-01-21سياسي

مشکل خودروسازی کشور کم توجهی به کیفیت محصولات تولیدی است


رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه گفت: از موارد بسیار مهم در حوزه صنعت کمبودها در بخش خودروسازی است چراکه توجه بیشتر مدیران به افزایش کمیت بوده درصورتی که باید به کیفیت بیشتر توجه می شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله حسینی بوشهری ظهر پنجشنبه در دیدار با وزیر صنعت معدن و تجارت با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی تحقق شعار ما می توانیم در بخش های مختلف مایه افتخار همه ما بوده است گفت: مردم سربلند ایران اسلامی همواره در سختی ها در صحنه بوده اند و توانسته اند در اوج تحریم ها گام های بلندی بردارند.

رییس شورای عالی جامعه مدرسین با اشاره به وجود برخی کاستی ها و مشکلات در جامعه گفت: هرچند در بخشی از صنعت پیشرفت خوبی داشتیم اما در چند حوزه عملکرد خوبی نداریم.

وی افزود: از موارد بسیار مهم کمبودها در صنعت خودروسازی است چراکه بیشتر توجه مدیران به افزایش کمیت بوده در صورتی که کیفیت باید بیشتر توجه می شد.

آیت الله حسینی بوشهری مشکلات ارزی در تأمین مواد اولیه بخش تولید گفت: مشکلات ارزی در تأمین نهاده های ارزی از مواردی است که با همکاری نهادها باید در کوتاه ترین زمان رفع شود.

وی افزود: در شأن مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی که همواره پشتیبان این نظام بوده اند نیست درگیر مشکلات معیشتی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل خودروسازی کشور کم توجهی به کیفیت محصولات تولیدی است

مشکل خودروسازی کشور کم توجهی به کیفیت محصولات تولیدی است