مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 11:252021-01-21اقتصادي

نرخ آب بهای کشاورزان بوشهری اصلاح شود/ لزوم حمایت از بخش کشاورزی


استاندار بوشهر بر لزوم حمایت ویژه همه دستگاه ها از فعالان حوزه کشاورزی تاکید کرد و گفت: مشکل نرخ آب بهای کشاورزان استان بوشهر حل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم گراوند ظهر پنجشنبه در نشست شورای گفت وگوی دولت با بخش خصوصی استان بوشهر اظهار داشت: در این نشست ها باید کارشناسان و متخصصین حوزه های مختلف و دستگاه های اجرایی حضور داشته باشند.

وی مهمترین هدف تشکیل نشست های شورای گفت وگوی دولت با بخش خصوصی را تسهیل گری و حل مشکلات دانست و خاطرنشان کرد: حضور مدیران دستگاه ها و اجرای مصوبات نشست های شورای گفت وگوی دولت با بخش خصوصی باید بررسی و ارزیابی شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر تشویق مدیرانی که شخصاً به عنوان بخش های همکار و همراه و کمک کننده در این جلسات شرکت و مصوبات اجرا می کنند افزود: قدردان مدیرانی هستیم که برای رفع مشکلات مردم در این نشست ها حضور می یابند.

وی رفع مشکل آب بهای کشاورزان را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: برای حل مشکل تعرفه آب بهای کشاورزان باید با هر شکل و روشی که امکان دارد تلاش شود و با تشکیل جلسات تخصصی با مشارکت کشاورزان و مسئولان دستگاه های ذیربط مشکل رفع شود.

گراوند به نقش مهم و تأثیرگذار کشاورزان در حوزه تولید و تأمین نیازهای جامعه اشاره کرد و ادامه داد: بیشترین تأثیر در رشد اقتصادی در حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ آب بهای کشاورزان بوشهری اصلاح شود/ لزوم حمایت از بخش کشاورزی

نرخ آب بهای کشاورزان بوشهری اصلاح شود/ لزوم حمایت از بخش کشاورزی