مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 11:152021-01-21سياسي

احداث تونل در گردنه اسدآباد شدنی نیست


مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور زیر بنایی کشور گفت: گردنه اسدآباد دارای موقعیت خاصی بوده و با وجود اختلاف ارتفاع و بافت زمین شناسی ایجاد تونل در گردنه اسدآباد شدنی نیست .

- ایسنا/همدان مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور زیر بنایی کشور گفت: گردنه اسدآباد دارای موقعیت خاصی بوده و با وجود اختلاف ارتفاع و بافت زمین شناسی ایجاد تونل در گردنه اسدآباد شدنی نیست .

سید حسین میرشفیع پنجشنبه 2 بهمن در سفر نیم روزه خود به شهرستان اسدآباد و در جلسه بررسی مشکلات پروژه های حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان، اظهار کرد: جاده اسدآباد به همدان جاده ای است که در اختیار راهداری و حمل و نقل جاده ای بوده و آیین نامه هایی برای ایمن سازی آن وجود دارد که باید صد درصد این آیین نامه ها رعایت شود و در حال حاضر در این رابطه چند قرارداد منعقد شده که این اقدامات را انجام دهند.

وی افزود:در رابطه با اعتبار این پروژه ها وزارتخانه با هر تمهیدات لازم اعتبار این طرح را نیاز است که تامین کند و در این راستا پیگیری مسئولین نیز نیاز خواهد بود ضمن اینکه باید نیوجرسی لازم طرح را که ظرفیت آن در استان همدان محدود است و پاسخگوی یک پروژه هم نمی تواند باشد ارتقا دهیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث تونل در گردنه اسدآباد شدنی نیست

احداث تونل در گردنه اسدآباد شدنی نیست