مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 10:552021-01-21اجتماعي

همه راه های اصلی و فرعی شهرستان رشت باز است


فرماندار رشت با اشاره به بارش برف 10 تا 20 سانتیمتری در این شهرستان، گفت: در حال حاضر هیچ مسیری در سطح شهرستان مسدود نیست.

- علی فتح اللهی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه پس از اعلام هواشناسی مبنی بر صدور هشدار سطح نارنجی، در روز سه شنبه جلسه مدیریت بحران را برگزار کردیم، گفت: تصمیمات لازم جهت مدیریت اوضاع و استقرار دستگاه ها و اقداماتی که باید انجام می دادند در این جلسه بررسی شد.

فرماندار رشت ادامه داد: همزمان با آغاز بارش برف، همه دستگاه های خدمات رسان اعم از آب، برق، گاز، بخشداری ها و دهیاری ها و پلیس راه و راهور و هلال احمر پای کار آمدند.

وی با اشاره به اینکه اکیپی از مجموعه فرمانداری رشت به همه دستگاه ها و مراکز و بخش ها سرکشی کرد بیان داشت: از نزدیک شرایط و اوضاع را بررسی کردیم و نتیجه نیز آن شد که در حال حاضر هیچ مسیری در سطح شهرستان مسدود نیست.

فتح اللهی میزان بارش برف در شهرستان رشت را بین 10 تا 20 سانتی متر عنوان کرد و ادامه داد: تاکنون قطعی برق، و آب و گاز نداشتیم و همه دستگاه ها پای کار هستند و تردد نیز مشکلی ندارد.

فرماندار رشت با اشاره به قطعی برق شب گذشته محله فخب، افزود: برق فخب به خاطر بارش برف قطع نشده بود بلکه یک تیر برق در این محله دچار مشکل شد که با اقدامات انجام شده در مدت زمان نیم ساعت مشکل را برطرف کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه راه های اصلی و فرعی شهرستان رشت باز است

همه راه های اصلی و فرعی شهرستان رشت باز است