مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 10:152021-01-21اجتماعي

حاجی میرزایی: خانواده ها نگران فرزندانشان هستند/ آموزش حضوری اختیاری است


در حال حاضر خانواده ها نگران فرزندانشان هستند و ما باید ضمن رفع این نگرانی ها و جلوگیری از افت آموزشی، تعلیم و تربیت را در مسیری درست هدایت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران مدارس استان خوزستان اظهار کرد: در شرایط کنونی که آموزش ها به صورت غیرحضوری ارائه می شود، نقش و مسؤولیت های مدیران مدارس خیلی پیچیده تر است و ما عمیقا این شرایط دشوار را درک می کنیم.

وی با اشاره به اینکه ارزش کاری که انجام می شود، سختی ها را آسان می سازد، گفت: در حال حاضر کار بسیار ارزشمندی توسط مدیران مدارس در حال انجام است و ممکن است شغل مدیر مدرسه از نظر امتیازات و رفاه در مقایسه با مشاغل دیگر پایین تر باشد اما هیچ کاری به این اندازه عمیق، پربار، تأثیرگذار و دارای فرصت های بی نظیر برای خلاقیت و نوآوری و مسؤولیت پذیری نیست.

حاجی میرزایی بیان کرد: آموزش دادن دانش آموزان، تربیت آنها و شکل دادن به شخصیت و هویت آینده سازان کشور کاری منحصر به فرد است و ما باید بدانیم که هر کدام از فرزندان این سرزمین قابلیت تبدیل شدن به انسان های بزرگ را دارند و برای تحقق آن باید تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی میرزایی: خانواده ها نگران فرزندانشان هستند/ آموزش حضوری اختیاری است

حاجی میرزایی: خانواده ها نگران فرزندانشان هستند/ آموزش حضوری اختیاری است