مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 10:102021-01-21سياسي

بخشی از سند تحول قضایی مربوط به بدنه کارشناسی است


رییس کل دادگستری استان کرمان با بیان این مطلب که بخشی از اجرای سند تحول قضایی مربوط به بدنه کارشناسی است، گفت: در سند تحول قضایی راهکارهای مناسبی در رابطه با چالش های پیش روی این دستگاه در حوزه کارشناسی مطرح شده که باید اجرایی شوند.

- ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان با بیان این مطلب که بخشی از اجرای سند تحول قضایی مربوط به بدنه کارشناسی است، گفت: در سند تحول قضایی راهکارهای مناسبی در رابطه با چالش های پیش روی این دستگاه در حوزه کارشناسی مطرح شده که باید اجرایی شوند.

یدالله موحد در نشست مشترک با هیات مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان با موضوع اتیان سوگند کارشناسان جدید الورود افزود: سند تحول قضایی به عنوان یک سند پویا، براساس قانون اساسی، تعالیم عالیه دین اسلام، رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی و اسناد بالادستی از جمله سند چشم انداز، سیاست های کلی نظام قضایی کشور و .

تدوین و ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اینکه مهمترین وظیفه قوه قضاییه رسیدگی به تظلمات، تعدیات، شکایات و حل و فصل دعاوی و رفع خصومات است، اظهار کرد: در سند تحول قضایی به منظور افزایش اتقان آراء صادره راهکارهای متعددی مطرح شده که بخشی از این راهکارها در حوزه کارشناسی تعریف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از سند تحول قضایی مربوط به بدنه کارشناسی است

بخشی از سند تحول قضایی مربوط به بدنه کارشناسی است