مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 10:052021-01-21سياسي

ثبت نام طرح جهیزیه آسان و تخفیف دار در اردبیل آغاز شد


ثبت نام مرحله دوم طرح جهیزیه آسان و تخفیف دار در سال جاری در استان اردبیل آغاز شد و متقاضیان می توانند با مراجعه به دفاتر بسیج سازندگی در این طرح ثبت نام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی پیرجاهد ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران از آغاز ثبت نام مرحله دوم طرح جهیزیه آسان و تخفیف دار در استان اردبیل خبر داد و اظهار کرد: متقاضیان می توانند با مراجعه به دفاتر بسیج سازندگی در رده های مختلف بسیج استان اردبیل در این طرح ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه در آستانه گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و اجرای مرحله سوم رزمایش بزرگ کمک مومنانه این طرح نیز برگزار می شود، افزود: مرحله دوم طرح جهیزیه آسان و تخفیف دار با مشارکت بسیج سازندگی، مرکز نیکوکاری ازدواج امام رضا (ع) و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل برگزار می شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل مهلت ثبت نام در این طرح را تا پایان بهمن ماه بیان کرد و گفت: در قالب این طرح 15 قلم از اقلام مورد نیاز جهیزیه برای نوعروسان به قیمت 12 میلیون و 500 هزار تومان ارائه می شود.

پیرجاهد از امکان انتخاب اقلام به صورت تکی و اختیاری و صرفاً کالاهای مورد نیاز خانواده ها خبر داد و گفت: یخچال وفریزر، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، فرش، سرویس قابلمه، پتو دونفره، اتوبخار، سرویس چین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام طرح جهیزیه آسان و تخفیف دار در اردبیل آغاز شد

ثبت نام طرح جهیزیه آسان و تخفیف دار در اردبیل آغاز شد