مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 10:002021-01-21سياسي

حماسه 2 بهمن نماد ایستادگی مردم ارومیه در برابر رژیم طاغوت است


استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حجت الاسلام غلامرضا حسنی، حماسه دوم بهمن 1357 را سندی ماندگار از ایستادگی مردم ارومیه در تاریخ معاصر ایران دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدمهدی شهریاری در بخشی از پیام خود آورده است: انقلاب اسلامی که با دم مسیحایی امام خمینی (ره) و وحدت کلمه ملت ایران به ثمر نشست، شکوفایی چندین دهه مبارزات آزادی خواهانه ایرانیان و استقرار جمهوری اسلامی ایران را موجب شد و به بهره برداری نظام سلطه جهانی از سرزمین ایران پایان بخشید و همچنین الهام بخش دیگر ملت های مسلمان و آزادی خواهان جهان گشت.

در ادامه این پیام آمده است: مردم انقلابی ارومیه نیز با خلق حماسه ای به یاد ماندنی و ماندگار در تاریخ معاصر ایران به رهبری مرحوم حاج شیخ غلامرضا حسنی، آغازگر قیام مسلحانه علیه رژیم طاغوت بودند؛ واقعه مسجد اعظم ارومیه نقطه عطفی در تاریخ ایران است که نقش بزرگی در تسریع پیروزی انقلاب داشته و حماسه دوم بهمن ماه 57 به عنوان نماد ایستادگی و استقامت مردم شهید پرور ارومیه باید همواره زنده نگه داشته شود.

استاندار آذربایجان غربی با گرامیداشت یاد و خاطره حجت الاسلام والمسلمین حسنی و شهدای عظیم الشان انقلاب اسلامی، اظهار امیدواری کرد که به فضل الهی همه مردم ایران به ویژه مردم شهیدپرور استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه 2 بهمن نماد ایستادگی مردم ارومیه در برابر رژیم طاغوت است

حماسه 2 بهمن نماد ایستادگی مردم ارومیه در برابر رژیم طاغوت است