مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 09:452021-01-21اجتماعي

تداوم سرما در همدان/ ریزش برف پدیده غالب امروز


کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته  آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با ریزش پراکنده برف است گفت: از امشب جبهه هوای سرد در اکثر نقاط استان مستقر  و تا دوشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

- محمدحسن باقری شکیب امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه آسمان اکثر نقاط استان همدان در 24 ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری، همراه با ریزش پراکنده برف و وزش باد پیش بینی می شود اظهار کرد:  سامانه بارشی از عصر امروز به تدریج از آسمان استان خارج می شود.

وی با اشاره به اینکه از امشب جبهه هوای سرد در اکثر نقاط استان مستقر می شود تصریح کرد:  هوای سرد تا روز دوشنبه هفته آینده ماندگار خواهد بود و شدت آن در مناطق شمالی و کوهستانی استان بیشتر از سایر نقاط است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت گذشته نهاوند با 7 میلیمتر بیشترین بارش استان را داشته و ایستگاه هواشناسی دانشگاه بوعلی 5 میلیمتر بارش را ثبت کرده است.

وی در پایان سخنانش متذکر شد: طی 24 گذشته اسدآباد با 11 درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان و همدان با منفی 9 درجه سانتیگراد سردترین نقطه در استان گزارش شده است.

انتهای پیام/89033/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم سرما در همدان/ ریزش برف پدیده غالب امروز

تداوم سرما در همدان/ ریزش برف پدیده غالب امروز