مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 08:402021-01-21اجتماعي

عملیات پیشگیرانه در جاده های برف گیر استان سمنان اجرا شد


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان بابیان اینکه عملیات پیشگیری از وقوع حواله در جاده های برف گیر استان اجرا شد، گفت: 220 کیلومتر از راه ها، - نمک و شن پاشی شده است.

احسان منصور کیایی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به پیش بینی های هواشناسی برای بارندگی در روزهای پایانی هفته اظهار داشت: عملیات پیشگیری از وقوع حوادث در جاده های برف گیر استان سمنان توسط نیروهای راهداری اجرایی شد.

وی بابیان اینکه این عملیات در 220 کیلومتر از محورهای مواصلاتی برف گیر دامغان، سمنان، مهدی شهر و گرمسار اجرایی شده است، افزود: نیروهای راهداری از شب گذشته تاکنون 370 تن شن و نمک را در مسیرهای برف گیر برای جلوگیری از یخ زدن سطح جاده استفاده کردند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان از استقرار تمام نیروهای راهداری در محورهای پرخطر استان خبر داد و گفت: برای اجرای این عملیات درمجموع 24 دستگاه ماشین آلات راهداری به کارگیری شده است.

منصور کیایی بابیان اینکه 9 دستگاه در سمنان، 10 دستگاه در مهدی شهر و پنج دستگاه در دامغان استفاده شده است، افزود: 20 نیرو راهداری در دامغان، 18 نفر در مهدی شهر و 14 نفر در سمنان برای اجرای این عملیات مشارکت داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات پیشگیرانه در جاده های برف گیر استان سمنان اجرا شد

عملیات پیشگیرانه در جاده های برف گیر استان سمنان اجرا شد