مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 08:352021-01-21فرهنگي

جریانی سینمای ایران را هدایت می کند/ موضوعات تکراری و خسته کننده


فردین انصاری کارگردان فیلم کوتاه «فشن» بیان کرد که در این سال ها پرداختن به موضوعات اجتماعی باب شده که دلیلش این است که جریانی خاص سینمای ایران را هدایت می کند.

- فردین انصاری کارگردان فیلم کوتاه فشن بیان کرد که در این سال ها پرداختن به موضوعات اجتماعی باب شده که دلیلش این است که جریانی خاص سینمای ایران را هدایت می کند.

فردین انصاری کارگردان فیلم کوتاه فشن از آثار حاضر در سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این اثر گفت: این فیلم کوتاه 22 دقیقه ای درباره یک فشن شوی زیرزمینی است که فردی به نام افشار هر ماه این فشن شو را راه می اندازد اما یک بار این فشن دچار چالش هایی می شود که افشار به همراه مخاطبان شو به آن چالش کشیده می شوند.

به گفته وی، این فیلم آذرماه سال گذشته یعنی دو سه ماه قبل از ورود یک سری محدودیت ها را به وجود می آورد و یک سری آسیب ها را به پروسه تولید هر فیلمی چه بلند چه کوتاه می زند اما من می گویم شاید بشود از منظری دیگر به این موضوع هم نگاه کرد مثلاً چند سالی می شود که پروداکشن های مفصل، کارهای هزینه بر، استفاده از عوامل و تجهیزات حرفه ای باب شده است و این می تواند دست فیلمسازان را در تعداد روزهای فیلمبرداری ببندد به طوری که مجبورند طی چهار پنج جلسه کار را تمام کنند اما اگر شما حالا بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریانی سینمای ایران را هدایت می کند/ موضوعات تکراری و خسته کننده

جریانی سینمای ایران را هدایت می کند/ موضوعات تکراری و خسته کننده