مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 08:152021-01-21اجتماعي

نگذاریم حساس ترین پایه تحصیلی لطمه بخورد


از مصادیق اقتصاد مقاومتی این است که نگذاریم حساس ترین پایه تحصیلی لطمه بخورد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل آموزش وپرورش لرستان گفت: از مصادیق اقتصاد مقاومتی این است که نگذاریم حساس ترین پایه تحصیلی لطمه بخورد.

علیرضا نخعی در گفتمان هفتگی با خانواده بزرگ فرهنگیان لرستان که در خصوص برنامه نظارتی اطلس یادگیری و بازگشایی محدود مدارس در بستر شبکه شاد برگزار شد، با تأکید بر اینکه ما فقط وظیفه آموزش نداریم و وظیفه ما تربیت نسل آینده است، اظهار کرد: تربیت، نه فقط افزایش محفوظات و دانش، بلکه حاصل کنش و واکنش های اجتماعی، ایفای نقش در گروه، تعامل حضوری و تمرین است.

وی بر توجه به نیازهای روحی و روانی دانش آموزان تأکید کرد و افزود: به تبع اندیشه مدیران مدارس، معلمان هم مراقب باشند به سلامت روحی – روانی دانش آموزان در ایام خانه نشینی ناشی از کرونا لطمه ای وارد نشود.

مدیرکل آموزش وپرورش لرستان خاطرنشان کرد: معلم است که می تواند در خلال آموزش غیرحضوری در برنامه شاد، با ابتکار عمل و فعالیت جانبی و مفرح در کنار موضوع درسی به نشاط دانش آموزان کمک کند.

نخعی با بیان اینکه در این شرایط نمی توانیم از اهداف تعلیم و تربیت غفلت کنیم، اضافه کرد: مدیران با هوشمندی، دقت نظر و طرح درست مسئله، خانواده ها را آگاه کنند که بازگشایی برای گروهی است که یا از ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگذاریم حساس ترین پایه تحصیلی لطمه بخورد

نگذاریم حساس ترین پایه تحصیلی لطمه بخورد