مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 08:152021-01-21اجتماعي

دوربین های روشن...


دانشجویان و دانش آموزان در کار گروهی از مشاهده دیگر همتایان خود لذت می برند و مربیان نیز دوست دارند در زمان تدریس مخاطبان خود را مشاهده کنند، - ایسنا/خراسان رضوی دانشجویان و دانش آموزان در کار گروهی از مشاهده دیگر همتایان خود لذت می برند و مربیان نیز دوست دارند در زمان تدریس مخاطبان خود را مشاهده کنند، زیرا تعامل چهره به چهره راهی برای ارزیابی درک یا عدم درک از مطالب آموزشی است.

اما با یادگیری آنلاین این مولفه گم شده است و دانشجویان و دانش آموزان تمایلی به حضور تصویری ندارند.

به نقل از نیوز، مدیر آزمایشگاه های آموزش زیست شناسی تحقیقاتی کالج علوم کشاورزی و زندگی امریکا (CALS) و مربی آن فرانک کاستلی، محقق فوق دکترا با 312 دانشجو تلاش کردند تا علت این موضوع را بیابد.

آنان دریافتند، درحالی که برخی از دانشجویان از عدم رعایت حریم خصوصی یا نمایش محیط خانه خود احساس نگرانی داشتند، اما 41 درصد از 276 پاسخ دهنده علت عدم استفاده از دوربین را ظاهر خود ذکر کردند و بیش از نیمی از افرادی که گزینه غیره را علت خاموش نگه داشتن دوربین خود انتخاب کردند، توضیح دادند که علت این مورد هنجارهای اجتماعی است.

هنجارهای اجتماعی یک قانون اساسی است که در گروه نفوذ می کند، روشی شهودی که دانش آموزان و دانشجویان کوچک ترین جزییات را جمع کرده و یک رفتار اجتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوربین های روشن...

دوربین های روشن...