مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 07:352021-01-21اقتصادي

ضرورت تسهیل فعالیت های صنعت فرش


استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه صنعت فرش از صنایع سنتی و اصیل و از پیشران های اقتصاد استان است، بر ضرورت تسهیل فعالیت های صنعت فرش تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در دیدار اعضای اتحادیه صادرکنندگان فرش استان با وی، افزود: عظمت تبریز به واسطه وجود مردان بزرگ و باهمت آن است و بسیار خرسندیم که تجار و متخصصان عرصه های مختلف تولید فرش از ریسندگی تا بافت و صادرات در حفظ برند و کیفیت فرش تبریز تلاش می کنند.

وی با اشاره به دیدار خود با هیأت امنای بازار تبریز، گفت: رفع مشکلات و تأمین مایحتاج مردم در این ایام امری بسیار حیاتی است و از هر نوع کمک برای صادرات و تأمین ارز که در نهایت به تسهیل زندگی مردم خواهد انجامید، دریغ نخواهیم کرد.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه صنعت فرش از صنایع سنتی و اصیل و از پیشران های اقتصاد استان است، گفت: تبریز و آذربایجان را در دنیا با صنایع و هنرهای سنتی آن مثل فرش و کفش می شناسند و تسهیل فعالیت های این صنایع از مهم ترین وظایف دستگاه های متولی و مدیریت استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تسهیل فعالیت های صنعت فرش

ضرورت تسهیل فعالیت های صنعت فرش