مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 07:252021-01-21اقتصادي

آخرین وضعیت شهرستان رشت در پی بارش بارف


فرماندار شهرستان رشت در خصوص آخرین وضعیت شهرستان در پی بارش برف گفت: در بازدیدهای میدانی به عمل آمده از شب گذشته تاکنون، تردد در تمام محورهای شهرستان رشت جریان دارد و همچنین قطع گاز و برق هم نداشتیم.

- ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان رشت در خصوص آخرین وضعیت شهرستان در پی بارش برف گفت: در بازدیدهای میدانی به عمل آمده از شب گذشته تاکنون، تردد در تمام محورهای شهرستان رشت جریان دارد و همچنین قطع گاز و برق هم نداشتیم.

علی فتح اللهی در حاشیه بازدید از محورهای ارتباطی بخش سنگر در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت شهرستان رشت در پی بارش برف، اظهار کرد: از زمان آغاز بارش برف پیرو جلسه مدیریت بحران هماهنگی ها به گونه ای انجام شد که همه دستگاه های اجرایی در آماده باش 100 درصدی بودند.

فرماندار شهرستان رشت افزود: همزمان با بارش برف از شامگاه گذشته تا صبح امروز از تمام ادارات خدمات رسان نظیر برق، آب، گاز، راهداری، هلال احمر و بخشداری ها بازدید به عمل آمد و آخرین وضعیت ها رصد شد.

رییس ستاد بحران شهرستان رشت گفت: در بازدیدهای میدانی خوشبختانه قطع راه ارتباطی در داخل شهر و روستاهای شهرستان نداشتیم، فقط شب گذشته به مدت 20 دقیقه قطع برق در روستای فخب را شاهد بودیم که در اسرع وقت مشکل برطرف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت شهرستان رشت در پی بارش بارف

آخرین وضعیت شهرستان رشت در پی بارش بارف