مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 07:102021-01-21اجتماعي

کاهش دید افقی در محورهراز/عوامل راهداری آماده باش 100 درصدی هستند


معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از کاهش دید افقی در محور هراز خبر داد و گفت: عوامل راهداری آماده باش 100 درصدی هستند.

- تهران- معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از کاهش دید افقی در محورهای کوهستانی استان تهران خبر داد و گفت: بستن زنجیر چرخ برای تردد از محورهای مواصلاتی استان الزامی است.

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار مهر ، از بارش برف و سپید پوش شدن محور هراز خبر داد و اظهار داشت: از ساعت اولیه بامداد امروز وضعیت جوی در محورهای فیروزکوه، دماوند، هراز، شهریار، ملارد، محور قدیم تهران-قم (نعل بندان)، امامزاده داود و آزادراه تهران-ساوه با بارش برف همراه بوده است.

مصدقی با بیان اینکه در محورهای پیشوا و پاکدشت شاهد بارش باران بوده ایم گفت: در حال حاضر نیروهای عملیاتی راهداری مشغول شن و نمک پاشی هستند و در این خصوص راهداری در خصوص طرح زمستانه و انجام عملیات های نمک پاشی و برف روبی آماده باش 100 درصدی است و تا ساعت 9 صبح سامانه ها فعال بودند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با اشاره به اینکه انسداد اعلام شده در محور هراز مربوط به مازندران بوده است افزود: کولاک و بوران شدید و کاهش دید را در محور هراز داشتیم که برای ترافیک عبوری و موارد ایمنی پلیس راه مازندران از تردد خودروها در این محور جلوگیری شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش دید افقی در محورهراز/عوامل راهداری آماده باش 100 درصدی هستند

کاهش دید افقی در محورهراز/عوامل راهداری آماده باش 100 درصدی هستند