موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - همسان سازي حقوق بازنشستگان - مجلس شوراي اسلامي - سرمربي پرسپوليس - افزايش حقوق - عبدالرحيم خطيبي - مديريت آب - تمرينات يوونتوس - رياست فدراسيون فوتبال - تالاب قره قشلاق - تركيب استقلال مقابل الاهلي - زييس جمهور منتخب - حوزه صنعت و ساختمان - رقابت هاي جهاني كشتي - فدراسيون ورزش هاي دانشگاهي - دادستان امريكا - كيفيت آموزش عالي - گزارش به آكادمي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 07:102021-01-21اجتماعي

تداوم هوای سرد در اکثر استان ها تا اوایل هفته آینده/ تهرانی ها منتظر رگبار باشند


تا اوایل هفته آینده تداوم هوای سرد در کشور ادامه دارد و امروز بعد از ظهر باید در اکثر نقاط منتظر باد نسبتا شدید باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد اصغری با بیان اینکه توقع بارش قابل توجهی را از سامانه فعلی فعال در کشور نداریم، گفت: این سامانه به علت کمبود رطوبت در تهران هم فقط بارش کمی داشت که بعد از ظهر احتمالاً با رگبار همراه باشد.

وی با اشاره به اینکه دمای هوای اردبیل نسبت به روز گذشته 10 درجه سردتر شده است، افزود: این کاهش دما در تهران تا 8 درجه رسیده است و بارش ها با توجه به سرعت بالای سامانه به شکل رگباری خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی تصریح کرد: هم میهنان در مازندران، گلستان، خراسان شمالی، سمنان و شمال خراسان رضوی امروز بارش برف را تجربه خواهند کرد.

اصغری با اعلام اینکه سامانه بارشی امشب از آسمان کشور عبور خواهد کرد و تا اوایل هفته آینده هوا سرد می شود که تداوم نیز خواهد داشت، افزود: امروز بعد از ظهر باید منتظر باد نسبتاً شدید در خیلی از مناطق کشور باشیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی با هشدار درباره بارش های شدید مقطعی در مناطق شمالی از رانندگان خواست از سفر غیرضروری خودداری کنند و در صورت ضرورت از زنجیر چرخ استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم هوای سرد در اکثر استان ها تا اوایل هفته آینده/ تهرانی ها منتظر رگبار باشند

تداوم هوای سرد در اکثر استان ها تا اوایل هفته آینده/ تهرانی ها منتظر رگبار باشند