مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 07:102021-01-21سياسي

پیش بینی محمد مهاجری در مورد اصولگرایی


برخی دوستان اصول گرا که تندرو هم نیستند، این حرف من را نمی پذیرند، اما من همیشه گفته ام که اصول گرایی اگر کاملا مضمحل نشده باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه همدلی نوشت: اگر چه این روزها اصول گرایان توانسته اند با در دست گرفتن اکثریت مجلس یازدهم، تمامی نامزدهای انتخاباتی خود را در مجلس ببینند، اما این مسئله برای ناظران سیاسی قابل توجه است که این حضور اصول گرایان در پهنه قدرت سیاسی، به معنای محبوبیت این جناح سیاسی در افکار عمومی نیست.

در این میان آنچه خود را به عنوان نکته ای مهم در پس زمینه این امر نشان می دهد آن است که شکاف نسلی متبلور شده در این جبهه، اکنون حتی در میان رده های سنین بالاتر و افرادی که جزو بدنه اجتماعی اصول گرایی محسوب می شدند، نیز دیده می شود.

از دیگر سو، بعد از حوادث سال 88، حتی فرزندان برخی چهره های سیاسی نیز احساس همراهی با ایده ها و تفکرات پدرانشان نداشته و با آنها همراه نشدند، به طوری که در میان کشته شدگان و دستگیرشدگان حوادث آن سال نیز فرزندانی از چهره های اصول گرا دیده شده است.

ریزش بدنه اجتماعی اصول گرایی بعد از سال 88 پررنگ تر بود و چنانچه در بین نزدیکان و خانواده اصول گرایان نیز مشاهده می شد و حتی چهره هایی مثل محمد مهاجری، علی مطهری و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی محمد مهاجری در مورد اصولگرایی

پیش بینی محمد مهاجری در مورد اصولگرایی