مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 07:052021-01-21اقتصادي

طرح های توسعه صادراتی در کردستان مشوق می گیرند


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع کردستان گفت: هر طرحی که منجر به توسعه صادرات استان شود، می تواند از حمایت ها و مشوق های صادراتی بهره مند شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، خالد جعفری در جلسه کارگروه توسعه صادرات استان کردستان، اظهار کرد: هر طرحی که بخواهد از مشوقات صادراتی استفاده کند باید مجوزهای لازم و پروانه بهره برداری را داشته باشد و در وهله دوم در راستای توسعه صادرات استان فعالیت کند.

وی افزود: نمایشگاه بین المللی کردستان در اولویت استان برای پرداخت مشوقات صادراتی است و باید طی چند روز آینده اطلاعات و مدارک آن تکمیل شود تا بتوان از سهمیه استان در این حوزه بهره لازم را گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع کردستان ادامه داد: اگر بخواهیم هر مجتمع خدماتی و واحد تولیدی را جزو طرح هایی قرار دهیم که مشوق های صادراتی را دریافت می کنند، واحدهای بسیاری داریم که در راستای توسعه صادرات کار می کنند و شامل این طرح می شوند.

جعفری یادآور شد: باید به طرح هایی کمک شود که به توسعه زیرساخت های صادراتی استان منجر شود اما در این بین نباید سهمیه استان را بدون هدف هزینه کنیم و تنها به فکر خرج کردن اعتبارات باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های توسعه صادراتی در کردستان مشوق می گیرند

طرح های توسعه صادراتی در کردستان مشوق می گیرند