مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 06:102021-01-21سياسي

60 واحد تولیدی سمنان در تملک بانک ها هستند


نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه رفع تملک بانک ها از 60 واحدهای تولیدی یکی از مطالبات مهم مردم منطقه سمنان از دستگاه قضایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس گلرو صبح پنج شنبه در نشست شورای اداری که با حضور آیت الله رییسی در دادگستری استان سمنان برگزار شد ضمن بیان اینکه مبارزه با فساد راه نجات ایران اسلامی است و لذا باید قدردان کسانی باشیم که در این راه کار می کنند، بیان کرد: مطالبات مردم در حوزه فساد به واقع به جا درست است.

وی درباره مسائل حوزه انتخابیه سمنان، مهدی شهر و سرخه نیز، ابراز کرد: بازگشایی گره غائله کاروانسرای میدان سعدی سمنان می تواند در مردم ایجاد کند تا فضای بازی در مرکز شهر را شاهد باشیم که می خواهیم این مورد در سفر آیت الله رییسی بررسی شود.

نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه از احیای دادسرای مهدی شهر به عنوان یکی دیگر از مطالبات خبر داد و گفت: تکمیل ساختمان دادگاه سرخه از دیگر اقداماتی است که می بایست انجام شود.

گلرو با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند که بانک ها حق تملک واحدهای تولیدی را ندارند، گفت: 58 تا 60 واحد تولیدی سمنان امروز در تملک بانک ها هستند و این امر باید مورد بررسی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 واحد تولیدی سمنان در تملک بانک ها هستند

60 واحد تولیدی سمنان در تملک بانک ها هستند