مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 06:102021-01-21اقتصادي

پاکیزگی محیط زیست پیش نیاز فعالیت های توسعه ای و تولیدی است


مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان حفظ پاکیزگی محیط زیست و رعایت ضوابط آن و اصول سلامت عمومی را از جمله پیش نیازهای مهم فعالیت های توسعه ای و تولیدی و کشاورزی دانست.

- ایسنا/کردستان مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان حفظ پاکیزگی محیط زیست و رعایت ضوابط آن و اصول سلامت عمومی را از جمله پیش نیازهای مهم فعالیت های توسعه ای و تولیدی و کشاورزی دانست.

فریبا رضایی در نهمین جلسه کمیسیون ماده 11 قانون هوای پاک اظهار کرد: رویکرد کمیسیون ماده 11 هوای پاک به منظور رفع مشکلات واحدهای صنعتی، کمک به رونق فعالیت های توسعه ای و تولیدی و ایجاد اشتغال با حفظ تمام جوانب زیست محیطی است و می کوشید افزایش تولید تولید و توسعه پایدار به همراه داشته باشد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان حفظ پاکیزگی محیط زیست و رعایت ضوابط آن و اصول سلامت عمومی را از جمله پیش نیازهای مهم فعالیت های توسعه ای و تولیدی و کشاورزی دانست و بیان کرد: در کمیسیون ماده 11 در مورد استقرار واحدهای صنعتی و تولیدی و کشاورزی با رعایت ضوابط ابلاغی و با هدف بهبود وضعیت زیست محیطی منطقه و جلوگیری از سایر آثار سوء بر محیط و همچنین آلاینده نبودن واحد صنعتی تصمیم گیری می شود.

شهرام ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز مقوله محیط زیست و بنای اصولی زیرساخت های توسعه های را مهم دانست و رع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکیزگی محیط زیست پیش نیاز فعالیت های توسعه ای و تولیدی است

پاکیزگی محیط زیست پیش نیاز فعالیت های توسعه ای و تولیدی است