مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 06:102021-01-21سياسي

خدمات جهاددانشگاهی کردستان به دولت موثر بوده است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: جهاددانشگاهی باتوجه به رسالتی که دارد در طول دوران توانسته است خدمات ارزنده و موثری به دولت و کشور ارائه بدهد.

- ایسنا/کردستان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: جهاددانشگاهی باتوجه به رسالتی که دارد در طول دوران توانسته است خدمات ارزنده و موثری به دولت و کشور ارائه بدهد.

بهرام نصرالهی زاده در دیدار با رییس جهاددانشگاهی استان کردستان ضمن تبریک به مناسبت انتصاب رییس این نهاد علمی، اظهار کرد: جهاددانشگاهی یک نهاد علمی است که توانسته است در سطح کشور خدمات ارزنده ای به کشور ارائه دهد.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی استان کردستان توانایی خوبی در زمینه پژوهش های علمی دارد، عنوان کرد: در چند سال گذشته طرح های پژوهشی دولت در استان توسط این نهاد انجام شده که کاملا مطلوب و علمی بوده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان به ورود جهاددانشگاهی به بحث توت فرنگی اشاره کرد و گفت: استان کردستان قطب اصلی تولید توت فرنگی در ایران است و بر این اساس مراکز علمی دیگری در استان فعالیت تحقیقاتی را در این زمینه انجام می دهند.

نصرالهی زاده تصریح کرد: حوزه های علمی که در این راستا فعالیت می کنند می توانند برای پیشبرد اهداف خود در این زمینه هم افزایی علمی داشته با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات جهاددانشگاهی کردستان به دولت موثر بوده است

خدمات جهاددانشگاهی کردستان به دولت موثر بوده است