مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 05:252021-01-21سياسي

کمبود پزشک چالش اصلی مراکز پزشکی قانونی


سالانه حدود 50 هزار پرونده در بخش های تخصصی اداره کل پزشکی قانونی استان بررسی می شود.

- ایسنا/لرستان مدیرکل پزشکی قانونی لرستان گفت: سالانه حدود 50 هزار پرونده در بخش های تخصصی اداره کل پزشکی قانونی استان بررسی می شود.

دکتر نظیفی در حاشیه جلسه شورای اسلامی شهرستان کوهدشت، اظهار کرد: کمبود پزشک همچنان به عنوان چالش اصلی برای مراکز پزشکی قانونی کشور به شمار می رود و این مشکل فقط مربوط به لرستان نیست فقط ممکن است در این استان حادتر باشد وی افزود به جز مرکز استان در 9 شهرستان دیگر عمدتاً مراکز پزشکی قانونی توسط پزشکان معاضدتی که فقط چند ساعت در روز با ما همکاری می کنند اداره می شود و در این زمینه اقداماتی برای جذب پزشک تمام وقت انجام داده ایم.

وی تصریح کرد: برای مرکز کوهدشت حتی یک پزشک را بورسیه کردیم زمانی که تحصیل وی به اتمام رسید متأسفانه از حضور در شهرستان امتناع ورزید و ما نیز طبق مقررات با وی برخورد کردیم و این شخص جریمه خود را می پردازد.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان خاطرنشان کرد: بهترین کار در این زمان برای کوهدشت و شهرستان هایی از این قبیل این است که در کوتاه مدت پزشک شهرستان فعالیت های خود را بیشتر کنند، در میان مدت شبکه بهداشت و درمان با معرفی پزشک به ما کمک کند و در درازمدت نیز پزشک دائمی جذب خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود پزشک چالش اصلی مراکز پزشکی قانونی

کمبود پزشک چالش اصلی مراکز پزشکی قانونی