مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 02:302021-01-20بين الملل

کشورهای غربی مانع توقف جنایات گروههای تروریستی در سوریه می شوند


معاون وزیر امور خارجه سوریه کشورهای غربی را مانع توقف جنایات گروه های تروریستی در این کشور دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، م عاون وزیر امور خارجه و نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد تاکید کرد: گروه های تروریستی و در راس آن داعش و جبهه النصره از پوشش غربی بر جنایات خود علیه سوری ها استفاده می کنند، امری که مستلزم تقویت همکاری جدی بین المللی تحت نظارت سازمان ملل برای مبارزه و ریشه کنی تروریسم و حمایت از تلاش های دولت سوریه در این زمینه است.

بشار الجعفری در جلسه شورای امنیت از طریق تماس ویدیویی گفت: قطعنامه 1373 به تقویت همکاری بین المللی برای مبارزه با تروریسم و خشکاندن منابع مالی آن و مبارزه با تفکر افراطی کمک نکرد.

وی افزود: دولت جدید آمریکا باید به تجاوزات و اقدامات اشغالگرانه خود و غارت ثروت های سوریه پایان دهد و نیروهای اشغالگر خود را خارج و حمایت از شبه نظامیان جدایی طلب و رژیم های غیر قانونی و تلاش برای تهدید حاکمیت، وحدت و تمامیت ارضی سوریه را متوقف کند.

الجعفری اظهار داشت: گروه های تروریستی جبهه النصره با حمایت ترکیه همچنان به تسلط بر مناطقی از ادلب و اطراف آن و استفاده از ساکنان آنها به عنوان سپرهای انسانی ادامه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهای غربی مانع توقف جنایات گروههای تروریستی در سوریه می شوند

کشورهای غربی مانع توقف جنایات گروههای تروریستی در سوریه می شوند