مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 22:352021-01-20بين الملل

پیشنهاد مالی ولی عهد سعودی به فرانسه برای اتخاذ مواضع ضد ایرانی


ولی عهد سعودی در گفت و گوی تلفنی اخیر خود با رییس جمهور فرانسه، به وی پیشنهاد کمک مالی هنگفت در ازای جلب حمایت وی علیه ایران داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع آگاه سعودی روز چهارشنبه گفتند که محمد بن سلمان ولی عهد سعودی در تماس تلفنی با امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه به وی پیشنهاد داده است که در ازای کمک مالی گسترده، از دولت سعودی حمایت کند.

این منابع به وبسایت ، رضایت رییس جمهور جدید آمریکا را برای چشم پوشی از پرونده محمد بن نایف ، جمال خاشقچی ، سعد الجابری و دیگر فعالان حقوق بشر زندانی و همچنین جنگ یمن، جلب کند.

نگرانی رژیم صهیونیستی وبسایت سعودی لیکس، در ادامه نوشت که رژیم صهیونیستی نیز قصد دارد از دولت بایدن بخواهد تا از اقدامات ضد حقوق بشری عربستان سعودی، امارات و مصر چشم پوشی کند و بیم این دارد که روابط آمریکا با این کشورها به سمت تیرگی پیش رود، چرا که تل آویو روابط امنیتی و اطلاعاتی با این سه کشور علیه ایران دارد و تلاش می کند سیستم امنیتی واحدی در منطقه با آن ها به وجود آورد.

پیش از این وبسایت عبری زبان واللا نوشته بود که جو بایدن شاید بخواهد محمد بن سلمان   را به دلیل اقداماتش در داخل عربستان و همچنین جنگ یمن مجازات کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد مالی ولی عهد سعودی به فرانسه برای اتخاذ مواضع ضد ایرانی

پیشنهاد مالی ولی عهد سعودی به فرانسه برای اتخاذ مواضع ضد ایرانی