مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 18:152021-01-20اجتماعي

استفاده 2 نیروگاه از سوخت مایع در استان تهران


مدیرکل محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه در روزهای بحران آلودگی هوا تنها 2 نیروگاه در اطراف تهران از سوخت مایع استفاده می کردند، گفت: از فرماندار قدس تقاضا داریم که در حوزه مشکلات حوزه زیست محیطی معادن شن و ماسه رسیدگی بیشتری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، سعید محمودی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران در حاشیه افتتاح پروژه های کوره های گازی واحد فورفورال یک شرکت نفتی در غرب تهران، اظهار کرد: پالایشگاه ها و کارخانجاتی که در حوزه نفت و پتروشیمی در سطح کشور فعالیت دارند در سال های گذشته از سوخت مازوت استفاده داشتند و چنین تغییرات در نوع سوخت مصرفی بر میزان کاهش آلاینده ها در هوا مؤثر است.

وی با اشاره به اینکه استفاده از سوخت مایع باعث تولید ترکیبات گوگردی شده و گازسوز شدن موجب کاهش آلودگی های ناشی از سوخت در کلان شهرها می شود، گفت: در شرکت نفت پارس که سالیانه حدود 3 هزار و 500 تُن سوخت مایع مورد مصرف قرار می گرفت با افتتاح این پروژه ها و استفاده از سوخت گاز این میزان به صفر رسیده و میزان آلایندگی تا حد 100 درصد کم می شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه ذخیره سازی انرژی، حفظ و جلوگیری از سرمایه را همراه داشته و باعث بهبودی شرایط محیط زیست می شود، افزود: در روزهایی که با آلودگی هوا مواجه بودیم ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده 2 نیروگاه از سوخت مایع در استان تهران

استفاده 2 نیروگاه از سوخت مایع در استان تهران