مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 16:252021-01-20حوادث

جزییات حریق در الماس شهر ساری/ تلاش 80 آتش نشان برای مهار آتش


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری با بیان اینکه حریق از زمین خالی مجاور ساختمان الماس شهر آغاز شد و با وزش باد گسترش پیدا کرد، - علی دومیرکلایی امروز درباره حریق در مجتمع تجاری الماس شهر ساری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: ساختمان تجاری الماس شهر ساری در جاده خزرآباد مرکز مازندران دچار حریق شد که بلافاصله ماموران آتش نشانی در محل حادثه حضور یافتند.

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر این حریق مهار شد، افزود: سه نفر از ماموران آتش نشانی در حین مهار آتش، براثر ریزش آوار مصدوم شدند که به صورت سرپایی درمان شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری با بیان اینکه حریق از زمین خالی مجاور ساختمان الماس شهر آغاز شد و با وزش باد گسترش پیدا کرد.

دومیرکلایی اضافه کرد: این حریق با دود غلیظ بود و برای مهار آن بیش از 80 مامور آتش نشان با 10 خودروی اطفای حریق و دو دستگاه آب رسان حضور داشتند.

وی افزود: همکاران آتش نشانی قائم شهر نیز در مهار این حریق همکاری داشتند.

مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری با تاکید بر اینکه دلیل و میزان خسارت دقیق این حریق در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: شدت این حریق خیلی زیاد بود و ساعت ها مهار ان به طول انجامید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات حریق در الماس شهر ساری/ تلاش 80 آتش نشان برای مهار آتش

جزییات حریق در الماس شهر ساری/ تلاش 80 آتش نشان برای مهار آتش